ایمپلنت زاویه دار | بهترین ایمپلنت اصفهان

بررسی ایمپلنت نئودنت

اگر می خواهید با تمامی ویژگی های موجود در ایمپلنت نئودنت یا همان ایمپلنت با گارانتی آشنا شوید و اطلاعات مفیدی در خصوص این نوع ایمپلنت به دست آورید، با ما دراین نوشته از سایت دکتر ندا مکانیک متخصص دندانپزشک زیبایی اصفهان همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

سال های نه چندان زیادی است که استفاده از ایمپلنت در سراسر دنیا و در ایران مرسوم شده است. و بسیاری از افراد نه فقط برای درمان دندان های خود بلکه به منظور زیباسازی چهره خود نیز از این تکنیک برای ترمیم دندان های خود استفاده می کنند.

به عبارت دیگر ویژگی های موجود در ایمپلنت باعث شده است تا تمامی افراد با هر نوع سلیقه و در هر سنی به این متد روی آورند و مجذوب آن شوند که در نهایت تقاضا برای ترمیم دندان توسط ایمپلنت به این شکل گسترش پیدا کرده است.

ایمپلنت نئودنت و ویژگی های آن این روزها همانند دیگر انواع کاشت ایمپلنت دندان یکی از موثرترین روش های جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد. همیشه از دست دادن دندان برای افراد یک امر غیرقابل تحمل بود اما به لطف ایمپلنت دندان این نگرش تغییر پیدا کرده است. این نگرش به نحوی بوده که برخی از افراد به محض پوسیدگی دندان نسبت به کاشت نئودنت اقدام می کنند. ایمپلنت نئودنت و ویژگی های آن به حدی بوده که می تواند خواسته های بیمار را برآورد سازد. بهترین دکتر ایمپلنت با داشتن مهارت و تبحر خاص در کاشت ایمپلنت نئودنت در حد بالایی توانسته است که رضایت بیماران خود را جلب کند.

تاریخچه ایمپلنت نئودنت

شرکت نئودنت جزو دومین کمپانی های بزرگ در زمینه ساخت ایمپلنت دندانی در دنیا بوده که توانسته است رنج وسیعی از محصولات و خدمات را به دندانپزشکان ارائه می دهد. نامی بودن و معروفیت این شرکت به اعتبارش در زمینه گواهینامه CE، FDA و ISO می باشد که به تمامی محصولات اعطا کرده است. شرکت نئودنت کار خود را در سال 1993 و در کوریتیبای برزیل شروع کرد.

اما زمانی توانست موفقیت های خود را در زمینه کیفیت و کارایی محصولاتش ارتقا دهد که با گروه اشترومن همکاری را آغاز کرد. در سال 2015 این همکاری به نحوی پیش رفت که کمپانی نئودنت به طور کامل زیرمجموعه ای از اشترومن گردید. ایمپلنت نئودنت را می توان با اعتبار ایمپلنت اشترومن نیز قلمداد کرد. در نظر داشته باشید که در حال حاضر ایمپلنت نئودنت و ویژگی های آن یکی از اعضای کلیدی گروه ایمپلنت اشترومن تلقی می شود و به راحتی مهر تاییدی بر کیفیت محصولاتش زده است.

صفحه اینستاگرام دکتر ندا مکانیک بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

ایمپلنت پیچ شونده | بهترین ایمپلنت اصفهان

بررسی ویژگی های ایمپلنت نئودنت

بی شک تنوع انواع ایمپلنت در شهرک غرب هر شخصی را برای کاشت دچار تشویش و دودلی خواهد کرد. ایمپلنت نئودنت و ویژگی های آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که می تواند برای هر کدام از شرایط بیمار جوابگو باشد.

جالب است بدانید که این نوع از ایمپلنت با کارایی زیاد با حداقل هزینه و پشت سر گذاشتن کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. ایمپلنت نئودنت و ویژگی های ایمپلنت خوب را می توان اینگونه توصیف کرد. که دارای سطح کیفیت بالایی می باشد. این سطح از کیفیت به نحوی بوده که سرعت تحلیل استخوان را کم کرده و علاوه براین خط تیره بیس آن کمتر و دیرتر دیده خواهد شد. از دیگر ویژگی های نئودنت می توان به کیفیت قطعات اتصال پروتزی اشاره کرد که باعث می شود پروتز دیرتر از حد عادی آن شل شود.

بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان در دکتر آف


بیشتر بخوانیم:

اجزای ایمپلنت دندان کدام اند؟

ایمپلنت اندواستیل

ایمپلنت ساب پریو استیل

Leave a Comment