جرم گیری حرفه ای لثه | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

جرم گیری حرفه ای لثه

در مطلب امروز از سایت دکتر ندا مکانیک متخصص دندانپزشک زیبایی اصفهان قصد داریم درباره جرم گیری حرفه ای لثه نکاتی خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

1. مشورت با دندانپزشک درباره روش های جرم گیری و پولیش دندان

جرم گیری و پولیش دندان از جمله روش های کاربردی بوده که دندانپزشک می تواند با استفاده از آنها از بدتر شدن شرایط لثه های بیمار جلوگیری نماید. معمولا دندانپزشک جهت حذف جرم ها و پلاک های دندانی، استفاده از روش هایی چون: جرمگیری و پولیش دندان را به بیمار خود توصیه خواهد کرد.

دندانپزشک به منظور حذف پلاک و تارتار از ابزارهای خاصی استفاده می کند. با پاکسازی کامل پلاک و تارتارها، دندان ها از هر گونه کثیفی پاک خواهند شد.
مراجعه به دندانپزشک معالج هر 6 ماه یکبار جهت انجام معاینات به منظور زدودن پلاک و جرم های دندانی ضروری می باشد.

2. صحبت با پزشک معالج در مورد جرم گیری ریشه دندان و لثه

این روش، پاکسازی عمیق هرگونه جرم و پلاک از زیر ریشه دندان و لثه ها می باشد. استفاده از جرم گیری ریشه دندان به افراد مبتلا به بیماری های پریودنتال به شدت توصیه می شود.

مراحل جرمگیری لثه | بهترین دندانپزشک اصفهان

دندانپزشک برای این کار از بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد. به همین خاطر، بیمار در طول مدت زمان جرم گیری هیچگونه دردی را حس نخواهد کرد. البته بعد از جرمگیری ریشه دندان امکان دارد به مدت 48 ساعت، درد و ناراحتی در لثه های بیمار ایجاد شود.

صفحه اینستاگرام دکتر ندا مکانیک بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

3. در صورت بروز مشکلات پریودنتال، در مورد روش های جراحی با دندانپزشک معالج خود صحبت نمایید

اگر مبتلا به عفونت لثه ای هستید، حتما باید با پزشک معالج خود در مورد سایر روش های درمانی مشورت نمایید. البته پزشک با بررسی شرایط دهان و دندان تان، تصمیم خواهد گرفت که استفاده از چه روشی می تواند جهت رفع عفونت لثه تان موثر باشد. از روش های جراحی بیشتر در مواقعی که بیمار از عفونت های شدید لثه ای رنج می برد، استفاده می شود.

دندانپزشک در طول جراحی لثه می تواند جهت حذف کامل دندان های عفونی اقدام نماید. استفاده از آنتی بیوتیک جهت جلوگیری از بروز عفونت های بیشتر به وضعیت سلامت دهان و دندان بیمار بستگی دارد.

بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان در دکتر آف


بیشتر بخوانیم:

نکاتی برای مراقبت از دندان ها

آموزش مصرف دهانشویه

مراقبت از دندان هایی که روکش لمینت خود را از دست داده اند

Leave a Comment