انواع ایمپلنت بر اساس کشور سازنده | بهترین ایمپلنت اصفهان

آشنایی با انواع ایمپلنت بر اساس کشور سازنده

موفقیت و دوام ایمپلنت دندان یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر ایمپلنت بی‌کیفیت باشد ممکن است بعد از گذشت چند سال بی‌افتد و شما متحمل هزینه‌ای دوباره شوید. از این رو، پیش از ایمپلنت، باید آن را از دیدگاه‌های مختلف بررسی کنید و با توجه به بودجه خود، بهترین انتخاب را بکنید. یکی از عواملی که بر کیفیت ایمپلنت تاثیر به‌سزایی دارد، کشور سازنده قطعات آن ایمپلنت است. در این مطلب از سایت دکتر ندا مکانیک متخصص ایمپلنت اصفهان شما را با انواع ایمپلنت بر اساس کشور سازنده آشنا میکنیم.

به طور کلی، ایمپلنت کره ای، ایمپلنت سوئیسی، ایمپلنت آمریکایی و ایمپلنت انگلیسی، محبوب‌ترین ایمپلنت‌های موجود در بازار هستند که هریک دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. همانطور که گفته شد انگلستان، آمریکا،کُره و سوئیس تنها کشورهای سازنده ایمپلنت نیستند، اما در کیفیت و دوام از شهرت بالایی برخوردارند. در ادامه  می خواهیم ایمپلنت هریک از این کشورها را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

ایمپلنت آمریکایی

رقابت سالم و حرفه‌ای در بازار آمریکا موجب شده که این کشور در زمینه تولید لوازم پزشکی، یکی از بهترین‌ها در جهان باشد. ایمپلنت آمریکایی میزان زیادی تیتانیوم دارد که تضمین خیلی بالایی در موفق بودن نهایی ایمپلنت را به ارمغان می‌آورد‌. در شرایط فعلی تحریم مستقیم ایران و آمریکا، دسترسی به ایمپلنت آمریکایی اورجینال، کاری بسیار سخت و هزینه بر است که باید از طریق چندین و چند واسطه قانونی صورت بگیرد تا نهایتاً بتوان آن را وارد ایران کرد‌. به همین دلیل است که ایمپلنت آمریکایی از قیمت بسیار بالایی برخوردار است که شاید حتی بیشتر از ارزش واقعی و کیفیت اصلی این ایمپلنت است.

مطلب پیشنهادی : تکنیک‌های بازسازی استخوان فک

ایمپلنت انگلیسی

کشور انگلستان همیشه توجه خاصی به خدمات سلامتی و درمانی داشته است و از استانداردهای بسیار بالایی در ساخت لوازم پزشکی نیز برخوردار است؛ پس جای تعجب ندارد که ایمپلنت انگلیسی یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین ایمپلنت های موجود در بازار باشد. ایمپلنت انگلیسی میزان قابل توجهی فلز تیتانیوم دارد. که موجب می‌شود این ایمپلنت تماس قوی تر و بهتری با لثه و دندان داشته باشد. و نهایتاً عمر و کارایی آن افزایش یابد. ایمپلنت انگلیسی انتخابی مناسب برای اشخاصی است که بودجه بالاتری از ایمپلنت کره ای را برای ایمپلنت خود آماده کرده‌اند.

ایمپلنت فوری دندان | بهترین دندانپزشک اصفهان

ایمپلنت سوئیسی

کشور سوئیس در عصر حاضر، یکی از سالم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازارهای جهان را دارد و به عنوان بهترین عرضه کننده برخی محصولات همانند ساعت و ابزارآلات دستی می‌باشد که از شهرتی جهانی برخوردارند. ایمپلنت های سوئیسی نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

ایمپلنت کره ای

در میان ایمپلنت های وارداتی، ایمپلنت کره ای از محبوبیت خاصی در میان متخصصین و مردم عادی برخوردار است. این محبوبیت بیشتر به خاطر رعایت تعادل میان کیفیت و قیمت است. از میان کشورهای نام برده شده، ایمپلنت کره ای از پایین‌ترین قیمت برخوردار است. اما با اینحال از ایمپلنت‌های ایرانی در کیفیت پیشی می‌گیرد. که این امر به خودی خود عامل محبوبیت آن است.

صفحه اینستاگرام دکتر ندا مکانیک بهترین ایمپلنت اصفهان

تفاوت ایمپلنت‌های وارداتی کشورهای مختلف

این کشورها، تنها کشورهایی در جهان نیستند که ایمپلنت تولید می‌کنند، بلکه این ایمپلنت‌ها در ایران و کشورهای دیگر نیز تولید می‌شوند.

کشورهای سازنده مختلف، سیاست‌ها و فناوری‌های مختلفی در ساخت ایمپلنت دارند که بر طول عمر و قیمت ایمپلنت تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال ایمپلنت کره ای، حده‌اقل استانداردهای جهانی را دارد و از میزان قابل قبولی تیتانیوم نیز برخوردار است که عمری نسبتا طولانی مدت‌تر، در مقایسه با ایمپلنت‌های ایرانی، به آن می‌دهد. در مقابل، ایمپلنت سوئیسی به کیفیت و دوام بالا در دنیا معروف است و محصولاتش معمولا مادام العمر هستند. مواد اولیه و فناوری ساخت ایمپلنت سوئیسی از بهترین و به روز‌ترین نوع ممکن است که موجب می شود، این ایمپلنت‌ها از قیمت قابل توجهی برخوردار شوند.

جای هیچ تعجبی ندارد که در صنعت ابزارهای پزشکی، ایمپلنت سوئیسی از بالاترین کیفیت برخوردار است و این امر را تمام دندان پزشک‌های جهان قبول دارند. ایمپلنت سوئیسی از بالاترین میزان تیتانیون برخوردار است که مادامالعمر بودن ایمپلنت‌هایش را تضمین می‌کند. همچنین ایمپلنت سوئیسی از بروزترین فناوری‌ها بهره می‌برد که موجب می‌شود نتیجه نهایی کاشت دندان کاملا مطلوب باشد.

بهترین دندانپزشک اصفهان در دکتر آف


بیشتر بخوانیم:

ایمپلنت فوری دندان

مراقبت از ارتودنسی در طول مدت درمان

مراقبت های بعد از ارتودنسی (تکمیل درمان)

Leave a Comment