ایمپلنت فوری بلافاصله پس از کشیدن دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

ایمپلنت فوری بلافاصله پس از کشیدن دندان

ایمپلنت فوری دندان مراجعه کنندهء محترم مطب بلافاصله پس از کشیدن دندان.  مطب خانم دکتر میکانیک درمانهای ترمیمی و زیبایی برای اطفال و بزرگسالان با دقت و مهارت و بهره گیری از موادی با کیفیت بالا و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

نمونه عمل برگرفته شده از صفحه اینستاگرام دکتر ندا مکانیک 

ایمپلنت فوری بلافاصله پس از کشیدن دندان | بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان

ایمپلنت فوری

اگر شما دندان های پوسیده ای دارید که وضعشان خراب است و می دانید دیگر نمی توان آن دندان های خراب را ترمیم کرد، یا این که به طور ناگهانی و در اثر تروما یا آسیب و ضربه شدید دندان طبیعی تان که سالم بوده، شکسته شده است و می خواهید برای این دندان های از دست رفته جایگزینی مناسب پیدا کنید، می توانید به ایمپلنت دندان فکر کنید.
در صورتی که بخواهید فوراً و بلافاصله پس از کشیدن دندان، ایمپلنت کنید، می توانید از روش ایمپلنت فوری استفاده کنید.البته در صورتی که استخوان فک دندان کشیده شده سالم باشد و همینطور لثه در آن ناحیه فاقد هرگونه عفونت باشد.

قرار گیری تاج ایمپلنت موقت

یک پرتونگاری و عکس برداری سه بعدی کامپیوتری به متخصص ایمپلنت اصفهان در کلینیک دندان این امکان را می دهد. که درست در همان روزی که دندان خود را کشیده اید، تاج موقت دندان شما را بسازد و زمانی که ریشه تیتانیومی ایمپلنت در جای خود به طور ثابت و محکم مستقر شد. تاج موقتی ایمپلنت شما را بر روی ریشه ایمپلنت تان قرار دهد.

درست است که ایمپلنت دایمی شما فوراً بر روی ریشه تیتانیومی قرار داده نمی شود. اما هیچ کس قادر به تشخیص تاج موقت شما نخواهد شد. آن ایمپلنت فوری می تواند برای چندین ماه بدون دردسر و مشکل کارکند و زمان کافی را به تیم دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت اصفهان در کلینیک دندان می دهد تا دندان دایمی شما را طراحی کرده و بسازند؛ همچنین در طول این مدت ریشه ایمپلنتیوم شما که از جنس تیانیوم خالص است با استخوان فک جوش خورده و به طور کامل ثابت شده و آماده نگهداری تاج ایمپلنت دندان شما خواهد شد.

بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

برای دیدن نمونه کارها و خواندن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید

 

Leave a Comment