دوام بليچينگ يا سفيدكردن دندانها

از سوالات متداولی که در مطب و سایت از خانم دکتر ندا مکانیک دندانپزشک اصفهان پرسیده می شود این است که:

بلیچینگ یا سفیدکردن دندانها چقدر دوام دارد؟

خام دکتر جواب این سوال را به صورت خیلی کوتاه و مفید برای کاربران سایت بیان کرده اند که در ادامه بهش می پردازیم.

دوام بلیچینگ یا سفیدکردن دندانها

بلیچینگ سبب روشن شدن رنگ دندانها می شود. این روشن شدن بستگی به جنس دندانهای هرفرد و رنگ اولیه انها متفاوت است.میزان دوام آن نیز در افراد مختلف متفاوت می باشد. در اغلب افراد در صورتی که تکرار نشود بعد از 6تا 12 ماه به رنگ اولیه باز می گردد.
برای حفظ رنگ روشن، باید حدودا هر 4-6 ماه یکبار بلیچینگ تکرار شود. تکرار بلیچ نیازی به هزینه زیاد یا مراجعه مجدد به دندانپزشک ندارد و با همان قالب که در اختیار دارید انجام می شود. کافی است هر 6 ماه یکبار به مدت 1-2 بار قالب و ژل را مجددا روی دندانهای خود قرار دهید.

افرادی که دوست دارند تغییر رنگ و روشنی دندانها دائمی باشد، از ونیرهای کامپوزیت یا لامینیت های رنگ روشن استفاده می کنند. رنگ کامپوزیت و سرامیک به مرور زمان کمی تیره می شود اما به رنگ اولیه دندانهای شما برنخواهد گشت.

امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت استفاده رو برده باشید و تونسته باشید جواب سوال خود را گرفته باشد، در صورتی که باز در این زمینه برای شما سوالی هست حتما برای ما در قسمت دیگاه ها ارسال نمایید.

دکتر ندا مکانیک

دندانپزشک اطفال  و زیبایی

از خدمات برجسته خانم دکتر می توان به:

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از خدمات تخصصی دندانپزشکی که توسط خانم دکتر ندا مکانیک ارائه می شود می توانید بر روی آن ها کلیک کنید.

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

Leave a Comment