مزایای ایمپلنت

مزایای ایمپلنت:

برخی از مزیت های ایمپلنت عبارتند از:

 

ایمپلنت نوعی کاشت دندان برای دندان های از دست رفته می باشد.در این مقاله به بررسی مزایای ایمپلنت می پردازیم .

  • ایمپلنت دندان در واقع به معنی پین های باریکی است که از جنس تیتانیوم خالص می باشد . ایمپلنت دندان می تواند به دندان مصنوعی نیز متصل گردد .تقریبا 3 تا 6 ماه جهت رشد و ترمیم استخوان اطراف ایمپلنت دندان زمان لازم است .
  • دندانپزشک با بررسی فاکتورهایی همچون مقدار استخوان در دسترس ،استحکام استخوان دهان و همچنین مدت زمان لازم برای بارگذاری ایمپلنت ،نوع ایمپلنت را انتخاب می کند .
  • گاها در برخی موارد استخوان کافی برای کاشت ایمپلنت وجود ندارد،درصورت عدم وجود استخوان های کافی برای جایگذاری ایمپلنت می توان با انجام پیوند استخوان این کمبود را جبران کرد و اقدام به کاشت ایمپلنت کرد.
  • یکی دیگر از مزایای ایمپلنت دندان این است که می توان سریعا آن را بعد از دست رفتن دندان و کشیده شدن آن و یا بعد از مدت زمان طولانی ترمیم، درون دهان گذاشته شود.
  • ظاهر ایمپلنت دندان مثل ریشه دندان طبیعی می باشد.چرا که رنگ و شکل واندازه آن به وسیله پزشک و با نظر بیمار انتخاب می شود و پزشک اغلب سعی می کند که دندان کاشته شده با دندان های خود بیما همخوانی داشته باشد.
  • لازم به ذکر است که روکشی که بر ایمپلنت گذاشته می شود همرنگ و مشابه دندان طبیعی می باشد در نتیجه عملکرد آن همانند دندان طبیعی می باشد و نمی توان به راحتی تفاوت بین دندان طبیعی و ایمپلنت را به راحتی تشخیص داد .
  • ایمپلنت دندان به راحتی می تواند مانع تحلیل استخوان فک شود ،به این صورت که با محافظت از ساختار استخوان زیرین ،به ثبات دندان های طبیعی مجاور کمک کند .
  • روکش هایی که در ایمپلنت استفاده می شود جاهای خالی دندان را پر می کند در نتیجه این عمل باعث می شود از تجمع پلاک و باکتری در دندان ها جلوگیری شود . همین امر مانع از بروز التهاب و عفونت لثه می گردد.
  • ماندگاری بالای ایمپلنت یکی دیگر از مزایای آن محسوب می گردد . در صورت مراقبت صحیح و درست از ایمپلنت دندان ،می توانند مادام العمر باشد .
  • در روش ایمپلنت دندان به دلیل میزان بالای موفقیت آن ، به راحتی نتایج موفقیت آمیز آن قابل پیش بینی می باشد و با گذشت زمان نیاز به تعویض ندارد و مشکل تکلم که درمانهای دیگر جایگزین دندان ، ممکن است به دنبال داشته باشند، وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد خوب برای کسانی که به دنبال بهترین دندانپزشک اصفهان برای خدمات دندانپزشکی خود هستند.

بهترین دندانپزشک اصفهان

 

دکتر ندا مکانیک

دندانپزشک اطفال، ایمپلنت، زیبایی

دارای CERTIFICATION (مدرک دانشگاهی)

ایمپلنت ITI و ایمپلنت SIC از سوئیس

Dio از کره

zimmer از آمریکا

و ترمیمی و زیبایی

CERTIFICATION زیبایی از آکادمی آمریکا

کلیه خدمات دندانپزشکی توسط خانم دکتر ندا مکانیک در شهر اصفهان با تجربه ودانش بالای خانم دکتر ارائه می شود، از خدمات برجسته خانم دکتر ندا مکانیک می توان به:

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از خدمات دندانپزشکی که توسط خانم دکتر ندا مکانیک ارائه می شود می توانید بر روی آن ها کلیک کنید.

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری مطب به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

Leave a Comment