نکات مهم برای رسیدن به زیبایی خنده | بهترین ایمپلنت اصفهان

نکات مهم برای رسیدن به زیبایی خنده

بافت های دندانی و ویژگی های آن ها:

متخصصان زیباشناسی برای اصلاح زیبایی لبخند با ترکیب کردن زیبایی دندان ها و عملکرد آن ها اقدام به درمان می کنند. متخصص می تواند با روکش کردن ظاهر را به گونه ای زنانه یا مردانه تبدیل کند و با تطابق دادن آن ها با دندان های طبیعی فرد از اهمیت خاصی برخوردار بوده.

طول عمر زیبایی لبخند:

برای افزایش دادن طول عمر دندان هایی که مورد درمان قرار گرفته اند تا خط لبخند را زیباسازند باید مراقبت های لازم را برای آن به عمل آورد و نگهداری لازم باید به عمل آید تا سالم بمانند.

نکات مهم برای رسیدن به زیبایی خنده | بهترین ایمپلنت اصفهان

باید روش های سفید کردن دندان ها هر چند وقت یکبار انجام گیرد تا سفیدی و روشنی دندان ها حفظ شود. و با بکار گذاشتن روکش هایی که نیاز به تراشیدن دندان های آسیب دیده یا شکسته و تغییر رنگ داده دارند. جایگزین کرده تا ظاهر دندان ها صیقلی و صاف باشد و اگر دندانی از دست داده باشد. با استفاده از کاشت دندان به صورت دائمی و روکش کردن آنرا اصلاح کند. با جایگزین کردن دندان کاشته شده 10 تا 15 سال زمان طول عمرش برآورد می شود و در این زمان نیازمند اصلاحاتی است تا در گذشت زمان زیبایی خنده باقی بماند.

زیبایی خنده با تنظیم دندان ها و اصلاح فاصله ی بین آن ها:

برای داشتن دندان هایی با خط لبخند زیبا باید ابتدا نامنظم بودن دندان ها اصلاح شود. و با انجام درمان های ارتودنسی می توان آن ها را مرتب کرد و ظاهر آن ها را با استفاده از ونیر بهبود بخشید. در کلینیک های پیشرفته که به درمان زیباشناسی مشغول هستند. و مراجعین برای داشتن زیبایی خنده تقاضا دارند با توجه به متفاوت بودن نیازهای افراد و متفاوت بودن چهره و نوع دندان هایشان این طرح متفاوت بوده و با توجه به سفارشی بودن این درمان شیوه ی انجام آن متفاوت بوده. هر فرد خط لبخندش با دیگری متفاوت است.

حالت و رنگ دندان ها در ناحیه ی قابل روئیت زیبایی لبخند و بخش دندان های بالایی و پایینی که در هنگام لبخند زدن مشخص هستند و مشاهده می شوند خط لبخند را تشکیل می دهند و ویژگی های دیگری بر آن تاثیر گذار بوده که می توان مواردی از آن را نام برد.

بهترین ایمپلنت اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

بیشتر بخوانیم:

شکستن ترمیم های آمالگام

روش های افزایش دوام ایمپلنت دندان

روش های ضد عفونی ایمپلنت ها

Leave a Comment