هزینه بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ دندان

خوشبختانه امروزه روش های  مختلفی  وجود دارد  تابتوان  هر گونه ایراد و نقصی  در دندان ها را برطرف کرد،   استفاده از لمینیت دندان  و  کامپوزیت دندان  از دیگر روش هایی است که  بسیار پرطرفدار است ، بسته به شرایط دندان های افراد ممکن است هر کدام از این گزینه ها بهترین انتخاب برای فرد  باشد .

منظور از بلیچینگ دندان چیست ؟

بلیچینگ دندان یا  سفید کردن  دندان ها  یک  از روش هایی است که  برای دندان هایی که  به دلایل مختلف بر روی آن ها  جرم گرفته شده است و تغییر رنگ داده اند  کاربرد دارد، با کمک بلیچینگ دندان،  رنگ دندان ها 2 تا 3 درجه روشن تر  می شود .

چه مواردی در تغییر رنگ دندان ها تاثیر دارد ؟

رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان

افزایش سن

اعتیاد به مصرف دخانیات

رژیم غذایی که دارای رنگدانه های غذایی هستند

مصرف بیش از حد  چای،  قهوه و سایر  نوشیدنی های رنگ دار

 بلیچینگ دندان در حالت کلی  دو مدل دارد:

بلیچینگ در منزل و بلیچینگ در مطب دندانپزشکی ، در حالت اول   زمانی  در حدود  2 هفته نیاز  است تا فرد نتیجه را ببیند، برای این  حالت  هم نیاز  است تا  فرد به مطب دندانپزشکی مراجعه کند، بعد از قالب گیری از دندان ها، قالب دندان   به همراه مواد  بلیچینگ به فرد تحویل داده می شود و لازم است تا فرد در منزل  به طور  روزانه   بعد از  قرار دادن مواد در قالب ها، آن ها را در  دهان قرار دهد  تا روند تغییر رنگ دندان ها انجام شود .

بلیچینگ دندان در مطب

اما  در روش  بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی ، این کار  در زمانی  حدود  2 ساعت با لیزر برای بیمار انجام می شود .

 بهترین روش سفیدکردن دندان

توصیه می شود برای  تاثیر  بهتر و بیشتر   از هر دو روش  بلیچینگ دندان در منزل و  در  مطب استفاده شود ، زیرا با این کار  سفیدی  و درخشانی دندان ها ثبات بیشتری دارد .

ماندگاری بلیچینگ دندان

در صورتی که فرد  تمام موارد  بهداشت دهان و دندان را رعایت کند و تا جای ممکن  از مصرف  سیگار و  هر گونه دخانیات امتناع کند،  سفیدی  دندان ها  حداکثر  تا یک سال ماندگاری دارد .

کامپوزیت دندان یا بلیچینگ دندان ؟

به طور حتم هر کدام از این ها روش های مختلفی هستند و  در افراد  مختلف بنا  بر شرایط مختلف توصیه می شود .

شباهت اصلی  هر دو این روش در این  است  که افراد تنها  به منظور  زیبایی و سفیدی  دندان ها از آن ها استفاده می کنند . اما به هیچ وجه نمی توان  گفت این دو روش  یکی هستند  ،  در حقیقت  تفاوت های  بسیار بارزی  در این روش ها  می باشد از جمله :

در بلیچینگ دندان،  ظاهر دندان ها  تغییر نمی کند، به این معنی که  فاصله بین دندان ها، کوتاهی و یا بلندی  دندان ها   هیچ گونه تغییری نمی کند تنها  چیزی   که تغییر می کند  رنگ دندان ها می باشد ، اما در کامپوزیت دندان هر گونه نواقص در دندان ها اصلاح میشود،  چیدمان دندان ها، فاصله بین دندانی و  … را  می توان  با کمک کامپوزیت دندان اصلاح کرد .

همچنین  ماندگاری  بلیچینگ دندان حداکثر تا یکسال است، اما  کامپوزیت دندان  از   7الی 10 سال  ماندگاری دارد و فرد می تواند در این مدت زمان  از  مزایای  آن بهره مند شود .

اقدامات لازم قبل از بلیچینگ دندان

توصیه می شود  قبل  از شروع بلیچینگ دندان، ابتدا  هر گونه پوسیدگی دندان را برطرف کنید، بعد از  از بین بردن  پوسیدگی های دندان،  با  استفاده از یک دوره جرم گیری   قبل از بلیچینگ دندان، می توانید  نتیجه بهتری از سفید کردن  دندان با بلیچینگ داشته باشید .

هزینه بلیچینگ دندان

این هزینه  بسته به این  که  فرد  از کدام روش  استفاده می کند  متغیر است،  به طور حتم  هزینه بلیچینگ دندان  در مطب   بیشتر است  زیرا  فرد در مدت زمان کوتاه تری  به نتیجه می رسد، اما در حالت  کلی نمی توان برای  آن هزینه مشخصی را در نظر  گرفت ، بسته به این که  کلینیک دندانپزشکی  از چه موادی  استفاده می کند  و  وضعیت دندان های فرد  چگونه باشد، این هزینه متغیر است  بهتر  است برای  کسب اطلاعات  دقیق در رابطه با هزینه بلیچینگ دندان تماس بگیرید .

دکتر ندا مکانیک

دندانپزشک اطفال، ایمپلنت، زیبایی

بهترین دندانپزشک اصفهان

دارای CERTIFICATION (مدرک دانشگاهی) 

ایمپلنت ITI و ایمپلنت SIC از سوئیس

Dio از کره

zimmer از آمریکا

و ترمیمی و زیبایی

CERTIFICATION زیبایی از آکادمی آمریکا

برای ارتباط با خانم دکتر به بخش تماس سایت مراجعه نمایید.

Leave a Comment