ایمپلنت ایده (Ihdeh) | بهترین دندانپزشک اصفهان - بهترین ایمپلنت اصفهان - بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان - بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان

ایمپلنت ایده (Ihdeh)

انواع ایمپلنت دندان در سرتاسر دنیا با ساختار و جنس متفاوت وجود دارد.

کشور سوئیس در این میان یکی از سردم داران این کشورها می باشد. برند ایمپلنت ایده که به دلیل نام دکتر Ihdeh نام گذاری شده است، جزو بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی محسوب می شود. ایمپلنت Ihdeh از جنس تیتانیوم یا آلیاژ تیتانیوم ساخته می شود. طول عمر و ماندگاری بسیار زیادی دارد. البته در نظر داشته باشید که این ماندگاری بستگی به کیفیت تیتانیوم مورد استفاده در ایمپلنت دارد.

ایمپلنت سوئیسی ایده، برای جایگزینی دندان های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه با استخوان طبیعی پیوند می خورد. اباتمنت یا پایه نگهدارنده، مابین ایمپلنت دندان و تاج قرار می گیرد تا تمامی قطعات را به همدیگر متصل کند. از سوی دیگر نیز اباتمنت ها باعث می شوند که روکش ها به پل های دندانی، پروتزهای متحرک و دندان مصنوعی متصل شوند.

مراحل کاشت ایمپلنت ایده

مراحل کاشت ایمپلنت دندان به صورت تک مرحله ای، دو مرحله ای و یا فوری قابل انجام است. در حالت عادی برای کاشت ایمپلنت ایده حدود چند ماه زمان لازم است. زیرا پس از کاشت ایمپلنت دندان نیاز است که به استخوان ها فرصت رشد دوباره را بدهیم. علاوه براین باید زمان کافی را مدنظر قرار داد تا استخوان به ایمپلنت ایده جوش بخورد و پایه ها از ثبات کافی برای تحمل فشار فک برخوردار شوند. این مدت زمان می تواند 3 الی 6 ماه باشد.

ایمپلنت ایده (Ihdeh) | بهترین دندانپزشک اصفهان - بهترین ایمپلنت اصفهان - بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان - بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر ندا مکانیک بهترین ایمپلنت اصفهان

 

در این میان دقت کردن به چند نکته بسیار حایز اهمیت است. برای نمونه از شرایط کاشت ایمپلنت دندان، وجود تراکم استخوان کافی است. در صورتی که این تراکم به حد نرمال نباشد، فرد بایستی پیوند استخوان را انجام دهد. فرقی ندارد شما ایمپلنت یک روزه یا فوری را انجام می دهید یا ایمپلنت عادی. در هر صورت بایستی تراکم استخوان به حد کافی باشد.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان ایده

ایمپلنت دندان Ihdeh همانند دیگر برندهای ایمپلنت سوئیسی و یا حتی ایمپلنت های آلمانی و ایمپلنت آمریکایی، دارای مزایای بی شماره است که به آن اشاره می کنیم:

  • با کاشت ایمپلنت دندان شما ظاهر طبیعی خود را دوباره بدست خواهید آورد.
  • حرف زدن و تکلم برای اشخاصی که دندان را از دست داده اند، بسیار سخت است اما با کاشت ایمپلنت ایده دیگر این مشکلات را نخواهید داشت.

مطالب پیشنهادی:

مراقبت از بخیه ایمپلنت دندان

موارد کاشت ایمپلنت آستم کره ای

کاشت ایمپلنت دندان بدون خونریزی

علل شل شدن ایمپلنت دندان

Leave a Comment